Найдушевніший забіг DobroRun

У 2020 році юридичній фірмі Asters виповнилося 25 років. Команда захотіла відсвяткувати річницю й допомогти іншим —  організувати благодійний забіг. А зібрані кошти переказати благодійному фонду «Таблеточки», який допомагає онкохворим дітям та родинам боротися з раком.
ВИКЛИКИ
Коли у 2020 ми організовували забіг вперше, — людські та фінансові ресурси були спрямовані на подолання наслідків COVID-19. А ще — потенційна скептичність до благодійного забігу, який проводить велика юридична фірма.
У вересні 2021 року — відбувся другий DobroRun. На нас чекали нові виклики. Як із меншим бюджетом та більшою конкуренцією зібрати в 1,5 раза більше благодійних внесків і зробити DobroRun сталим брендом?
РІШЕННЯ
Ми організували найдушевніший забіг країни, в якому люди могли взяти участь з будь-якого куточка світу та пробігти зі своєю улюбленою іграшкою навіть на дивані.
У 2021 році ми сфокусувалися на залученні корпоративних учасників. Це зміцнило співпрацю фонду «Таблеточки» із корпоративними жертводавцями.

Акторами проморолику стали юристи Asters, які готувалися до забігу разом зі своїми улюбленими іграшками. До промо кампанії долучилися також українські лідери думок, які розповідали про забіг своїм підписникам.

У 2020 році ми встановили фан-зони у двох популярних парках у Києві, щоб учасники відчули атмосферу радості, добра та причетності до спільної справи.

У 2021 році, окрім Києва, завдяки підтримці партнерів, DobroRun відбувся також в Одесі та Херсоні.

РЕЗУЛЬТАТИ
Попри високу конкуренцію у біговий сезон 2021 р., ми перевершили цілі по фандрайзингу на 46%, зібравши 2,2 млн грн благодійних внесків.
2020 рік
1300
індивідуальних учасників
+3 млн
охоплення
Золото на SabreAwards у категорії Word of Mouth
28
індивідуальних учасників
1200+
згадувань у соцмережах
2021 рік
3000
індивідуальних учасників
2.2 млн
гривень благодійних внесків
9.5 млн
охоплення
101
корпоративна команда
2400+
дописів у соцмережах