для компанії «Ново Нордіск Україна»
В Україні — понад 1,5 мільйона людей живуть з діабетом. Ще 2,5 мільйона українців не знають, що у них цукровий діабет і взагалі не лікують цю хворобу. А це означає серйозні ускладнення для людини.
У великих містах світу існує програма «Міста долають діабет» компанії Novo Nordisk. «Міста долають діабет» — програма державно-приватного партнерства, її мета — привернути увагу до проблеми діабету і розповісти мешканцям великих міст про ознаки та вчасну діагностику захворювання. У 2021 ми з компанією Ново Нордіск Україна стартували програму у Києві та продовжуємо її втілювати.
Люди уникають тем, які лякають. Так само — з темою діабету.
Cтворити кампанію про діабет, яка не увімкне захисні механізми, щойно люди почнуть взаємодіятиз інформацією, яку ми їм пропонуємо. Натомість — зацікавити.
Нам було важливо комплексно підійти до кампанії. Адже тема діабету не з легких, а процес навчання ознак діабету та звичці вчасно ходити до лікаря — тривалий.
Нам було важливо комплексно підійти до кампанії. Адже тема діабету не з легких, а процес навчання ознак діабету та звичці вчасно ходити до лікаря — тривалий.
Саме тому кампанія містила різні креативні формати:
Презентація програми «Міста долають діабет» у Києві для журналістів та за участі посла Данії в Україні, заступниці голови Київської міської державної адміністрації та лікарів
Інформаційна кампанія у київському наземному транспорті
Інформаційна кампанія у київському наземному транспорті
Брендування потягу метро Києва з важливими меседжами кампанії;
Разом із клієнтом розробили кампанію у метро Києва — «Дім звичок».
Ми залучили людей до гри: стилізували вагони метро під квартири, у яких живуть сім’ї з різними звичками. На прикладі цих звичок показали, що робити і НЕ робити, аби вберегти себе від діабету.
Сімейні фото на стінах, предмети інтер’єру квартири — розповідають про стиль життя її мешканців. Та наштовхують на рефлексію про власні звички. До цього ми й залучили людей, які їхали забрендованим вагоном метро.
Наш основний заклик – перевірити цукор у крові. А ілюстрації як візуальний підхід знімає напругу й сприяє знайомству з інформацією.
14 прямих ефірів відбулося в межах освітнього онлайн-марафону з лікарями та експертами у сфері охорони здоров’я. І ми далі продовжуємо говорити про здоров'я на сторінці Ново Нордіск Україна.
800 тис. людей переглянули ефіри онлайн-марафону.
2 млн+ людей у Києві дізналися про ознаки діабету та як йому запобігти завдяки інформаційній кампанії у міському транспорті.