Програма «Міста долають діабет» в Україні

для компанії «Ново Нордіск Україна»

СИТУАЦІЯ

В Україні — понад 1,5 мільйона людей живуть з діабетом. Ще 2,5 мільйона українців не знають, що у них цукровий діабет і взагалі не лікують цю хворобу. А це означає серйозні ускладнення для людини.

У великих містах світу існує програма «Міста долають діабет» компанії Novo Nordisk. «Міста долають діабет» — програма державно-приватного партнерства, її мета — привернути увагу до проблеми діабету і розповісти мешканцям великих міст про ознаки та вчасну діагностику захворювання. У 2021 ми з компанією Ново Нордіск Україна стартували програму у Києві  та продовжуємо її втілювати.

ВИКЛИК

Люди уникають тем, які лякають. Так само —  з темою діабету.

Завдання

Cтворити кампанію про діабет, яка не увімкне захисні механізми, щойно люди почнуть взаємодіятиз інформацією, яку ми їм пропонуємо. Натомість — зацікавити.

СТРАТЕГІЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ

Нам було важливо комплексно підійти до кампанії. Адже тема діабету не з легких, а процес навчання ознак діабету та звичці вчасно ходити до лікаря — тривалий.

СТРАТЕГІЯ та РЕАЛІЗАЦІЯ

Нам було важливо комплексно підійти до кампанії. Адже тема діабету не з легких, а процес навчання ознак діабету та звичці вчасно ходити до лікаря — тривалий.

Саме тому кампанія містила різні креативні формати:

Презентація програми «Міста долають діабет» у Києві для журналістів та за участі посла Данії в Україні, заступниці голови Київської міської державної адміністрації та лікарів

Інформаційна кампанія у київському наземному транспорті

Інформаційна кампанія у київському наземному транспорті

Брендування потягу метро Києва з важливими меседжами кампанії;

Разом із клієнтом розробили кампанію у метро Києва — «Дім звичок».

Ми залучили людей до гри: стилізували вагони метро під квартири, у яких живуть сім’ї з різними звичками. На прикладі цих звичок показали, що робити і НЕ робити, аби вберегти себе від діабету.

Сімейні фото на стінах, предмети інтер’єру квартири — розповідають про стиль життя її мешканців. Та наштовхують на рефлексію про власні звички. До цього ми й залучили людей, які їхали забрендованим вагоном метро.

Наш основний заклик – перевірити цукор у крові. А ілюстрації як візуальний підхід знімає напругу й сприяє знайомству з інформацією.

Освітній онлайн-марафон з лікарями та експертами у сфері охорони здоров’я про цукровий діабет та ожиріння.

РЕЗУЛЬТАТИ

14 прямих ефірів відбулося в межах освітнього онлайн-марафону з лікарями та експертами у сфері охорони здоров’я. І ми далі продовжуємо говорити про здоров'я на сторінці Ново Нордіск Україна.

800 тис. людей переглянули ефіри онлайн-марафону.

2 млн+ людей у Києві дізналися про ознаки діабету та як йому запобігти завдяки інформаційній кампанії у міському транспорті.