Допомогти керівникам закладів посилити свої управлінські та лідерські навички, аби в умовах постійних змін забезпечувати ефективний та стійкий розвиток людиноцентричних закладів охорони здоров’я.
Спільно з Львівською бізнес-школою ми розробили навчальну програму для 60 управлінців з 22 регіонів України для керівників медичних закладів та їх заступників, а також керівників фінансових і економічних відділів тощо.
Навчальна програма складалася з 4 модулів, які проводилися в Києві, Львові та Рівному.
Серед учасників програми — директори медичних закладів, заступники та керівники фінансових, економічних та інших підрозділів з комунальних закладів різного рівня надання медичної допомоги.
Відбір учасників проходив у кілька етапів, а саме розгляд усіх заявок, проведення співбесід з кандидатами, а також фінальне формування груп на основі оцінок організаторів програми.
Ми звертали увагу на досвід, ґендерну та географічну різноманітність, участь у подібних програмах раніше, а також на найважливіший критерій – мотивацію та готовність впроваджувати ефективні зміни для стійкого розвитку людиноцентричних медичних закладів.
Навчальна програма розпочалася з панельної дискусії на тему «Лідерство в охороні здоров'я під час війни: стратегії для стійкого майбутнього», яка стала важливим майданчиком для обговорення, які стратегії управління можуть зміцнити систему охорони здоров'я в умовах війни, а також як забезпечити стійкість медичних закладів у часи постійних змін.
Деталі про досвід впровадження навчальної програми опубліковано в прес-релізі на офіційному сайті Міністерства охорони здоров'я.
Створили мережу з 60 лідерів-змінотворців у різних сферах охорони здоров'я України.
4 модулі навчання у форматі 30% теорії та 70% практики.
Провели панельну дискусію та серію зустрічей з провідними експертами в галузі охорони здоров'я.
Інтегрували тему жіночого лідерства в програму через вечірні дискусії та презентації рольових моделей
44 учасники програми працювали над розробкою власних проєктів, з яких 29 успішно завершили та захистили фінальні проєкти.