Навчальна програма з комунікацій для працівників професійно-технічної освіти
В освітньому середовищі України склалася ситуація, коли робітничі професії, які можуть забезпечити молоді дохід та самореалізацію, недооцінюються, а власне заклади профтехосвіти маргіналізуються: їм доводиться конкурувати не лише з закладами подібного профілю, але й з вишами.
У таких умовах просування профтеху набуває критичної ролі. Успіх вступної кампанії сьогодні залежить у тому числі від того, чи вміє профтех правильно будувати свою репутацію, залучати потрібні цільові аудиторії та говорити про себе так, щоби бути видимим і привабливим для майбутніх учнів.
«ВидноКурс» — це навчальна програма з комунікацій. У чотирьох модулях ми розповідаємо про те, як розробити комунікаційний план, ефективно працювати в соціальних мережах та з медіа, навчитися створювати зображення, відео, а також писати зрозумілі та цікаві тексти.
«ВидноКурс» — це навчальна програма з комунікацій. У чотирьох модулях ми розпові- даємо про те, як розробити комунікаційний план, ефективно працювати в соціальних мережах та з медіа, навчитися створювати зображення, відео, а також писати зрозумілі та цікаві тексти.
У «ВидноКурсі» ми поєднали теоретичне навчання (відеолекції з експертизою спеціалістів по роботі з текстами, соцмережами та відео) з практикою: онлайн-зустрічі раз на тиждень протягом чотирьох місяців із активним включенням та спільнодією учасників.
Ми розробили дизайн навчальної програми з нуля, а також курували створення відеолекцій, які стали основою курсу з комунікацій для профтехів на платформі МОН «Професійна освіта онлайн».
На основі курсу створили посібник з комунікацій «ВидноГайд».
назву програми
слоган
візуальний стиль
дизайн навчальної програми
навчальні матеріали спільно
з експертами-викладачами
сценарії практичних занять
супровідний посібник
повноцінний відеокурс із 56-ти відео
практичне навчання учасників у 5-ти групах: онлайн-зустрічі щотижня протягом чотирьох місяців, домашні завдання, підтримка ментора на пошті та у Вайбер
учасник (у тому числі
з «тимчасово переміщених» закладів)
сформованих груп-спільнот профтех-освітян у Вайбер
підготовлених комунікаційних планів
учасників вдосконалили навички написання пресрелізу для ЗМІ
учасників вдосконалили навички написання постів у соцмережах
підготовлених діджитал-планів
повідомлення «у мене вимкнули світло 😅» під час практичних
Сформували комунікаційні цілі. Сформулювали ключове повідомлення. Вдосконалили стиль сторінки в Instagram. Визначились з якими лідерами думок можемо співпрацювати, — учасник з ДНЗ «Львівське вище професійне училище харчових технологій.
Повністю змінено формат роботи зі ЗМІ та соціальними мережами. По-новому переро-блено рекламні пости. На новий навчальний рік заплановано низку семінарів профорієнтаційної тематики з урахуванням набутих знань на «ВидноКурсі». Відзнято матеріал про навчальний заклад з урахуванням порад з «ВидноКурсу», — учасник з НМЦ ПТО
в Одеській області.
Здобула ґрунтовні знання задля поліпшення роботи із соцмережами, мотивацію для удосконалення цієї роботи моїми колегами. Проаналізувала роботу сайту та намітила шляхи підвищення його дієвості, — учасник з ЦППРК №1 м.Кривий Ріг.
Актуальна та сучасна інформація працює на заклади професійної освіти! Ми це
не просто зрозуміли, але й мали нагоду практично реалізувати задуми впродовж курсу. Серед пріоритетів роботи на найближчий період — це комунікаційні цілі Центру кар'єри, популяризація роботи з обдарованою молоддю, створення та поширення інформаційного контенту про вступну кампанію тощо. Надзвичайна вдячність керівникам проєкту «ВидноКурс», спікерам та доповідачам, ви усі разом створили ауру європейського профтеху, який заполонив не тільки наші соцмережі, а й наші серця. Чудова, тепла, хоч
і онлайн, атмосфера об'єднала небайдужих педагогів у дружню команду однодумців,
які змінять погляди на профтехи, долаючи стереотипи меншовартісності. Україну відбудують робітничі руки! Разом до перемоги!», — учасник з Тернопільського ВПУ
сфери послуг та туризму.