КОНТЕКСТ
Уже станом на осінь 2022-го року міжнародні правозахисні організації заявляють про численні випадки сексуального насильства, скоєні російськими військовими над українцями. Точна цифра невідома, адже потерпілі мовчать через важку психологічну травму й страх осуду з боку суспільства. Але говорити треба – з фахівцями, щоб отримати належну медичну та психологічну допомогу й так почати зцілюватися. 
З представниками правоохоронних органів – щоб дати свідчення, завдяки яким злочинців буде знайдено 
й покарано. 

Тож вирішили почати ми – підняти тему на рівні суспільства й таким чином дати знати самим потерпілим: ми знаємо про ваш біль, ми готові почути, ви не самі. 

Спочатку ми разом з україно-швейцарським проєктом “Психічне здоров'я для України” створили платформу “Далі Є”, на якій зібрали покроковий план для зцілення після сексуального насильства під час війни. Але це був лише початок.
стратегія
Щоб почати говорити з потерпілими обережно 
й нетравматично, ми знайшли альтернативну мову – образну, але зрозумілу всім українцям. Мову традиційних вишитих рушників, яка й стала мовою нашого проєкту. 

Ми зібрали п’ять історій – із вигаданими героями, проте, на основі реальних подій, почутих від психологів. Тоді перетворили зібрані історії на орнаменти, використавши традиційні українські елементи й нові, які створили в колаборації з художником та етнографом, щоб краще передати реалії воєнного часу. І, нарешті, запросили майстринь, які вишили візуальні історії на рушниках.
 
Кожний рушник розповідає про жінку, яка зазнала сексуального насильства на війні, але знайшла в собі сили звернутися по допомогу. Техніки вишивки ми взяли з різних куточків країни, аби показати: ця трагедія – спільна для всіх нас.
РУШНИКИ
ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Ми влаштували презентацію проєкту на одній із центральних станцій метро Києва. Далі рушники з’явилися на центральних вокзалах великих міст, наближених до військових дій. 
QR- коди на стендах вели на сайт https://vyshyti-bolem.in.ua/, де можна почитати тексти історій та дізнатися значення елементів орнаментів. Також із сайту можна потрапити на інформаційну платформу «Далі Є» й дізнатися, як отримати допомогу.
PR-КАМПАНІЯ
Ми запустили масштабну діджитал- і PR-кампанію. Вона тривала менше двох місяців, проте мала великий резонанс: ми отримали 83 безкоштовні виходи 
в медіа і загалом 6 мільйонів контактів із аудиторією.
СПІВПРАЦЯ
З ЛІДЕРАМИ ДУМОК
Ми зробили спецпроект із популярним YouTube шоу Ebaut, у якому говорять 
на гострі теми.
Дивитись
РЕЗУЛЬТАТИ
Загальне охоплення
6 000 000
контактів
Сайт
30 000
користувачів з 75 країн
Висвітлення в ЗМІ
83
виходи в медіа
з нульовим бюджетом
3 000 000
переглядів
Нагороди
4
бронзові нагороди від Kyiv International Advertising Festival KIAF КМФР у 4 категоріях: інтегровані кампанії, PR кампанії, діджитал і мобайл, дизайн.
ВІДЕО ПРО ПРОЕКТ
КЕЙСОВЕ ВІДЕО