Руйнуємо гендерні стереотипи в професійно-технічній освіті
коли займаєшся тим, що подобається
КОНТЕКСТ

Згідно з дослідженнями у професійно-технічній освіті в Україні існують яскраво виражені гендерні стереотипи. Ціль кампанії «Тест-драйв професій для дівчат» — показати школярам та їхнім батькам, жінкам та студенткам професійно-технічних закладів, що є кар’єрні можливості серед професій, які типово вважаються “чоловічими”.

СТРАТЕГІЯ

За 2 місяці ми розробили та реалізували освітню програму, яка включає 24 заходи в 9 регіонах та 8 онлайн-заходів (лекції психологів, майстер-класи кар’єрних коучів та зустрічі з амбасадорками професій). Серед наших спікерок були психологині Світлана Паніна та Марія Макуха, експертки ринку праці Тетяна Пашкіна та Марія Абдулліна.

створили:
креативну концепцію:

ідею

назву

слоган

візуальний стиль

Запустили:

веб-сайт

комплексну комунікаційну кампанію із рекламою у соціальних мережах

спецпроєкти у медіа

Реалізували:
TikTok кампанію,

де залучили 3 відомих блогерки, щоб вони «тестували чоловічі професії» та руйнували гендерні стереотипи.

Владислава Юрченко

Даша Євтух

Діана Козачок

ЗАЛУЧИЛИ
амбасадорок кампанії:

Алла Запорожан

шеф-кухарка ресторану «Сто років тому вперед»

Кіра Абаза

сепараторниця дробильно-збагачувальної фабрики компанії «Ферекспо»

Гасю Оксюковську

фермерка

Результати
1 639 167

загальне охоплення в медіа та соцмережах

2550

учасниці

32 події

6 екскурсій

на підприємства

18 майстер-класів

у професійно-технічних

8 онлайн-лекцій

та воркшопів

TikTok кампанія:
9

відео

400К+

переглядів