Згідно з дослідженнями у професійно-технічній освіті в Україні існують яскраво виражені гендерні стереотипи. Ціль кампанії «Тест-драйв професій для дівчат» — показати школярам та їхнім батькам, жінкам та студенткам професійно-технічних закладів, що є кар’єрні можливості серед професій, які типово вважаються “чоловічими”.
За 2 місяці ми розробили та реалізували освітню програму, яка включає 24 заходи в 9 регіонах та 8 онлайн-заходів (лекції психологів, майстер-класи кар’єрних коучів та зустрічі з амбасадорками професій). Серед наших спікерок були психологині Світлана Паніна та Марія Макуха, експертки ринку праці Тетяна Пашкіна та Марія Абдулліна.
ідею
назву
слоган
візуальний стиль
веб-сайт
комплексну комунікаційну кампанію із рекламою у соціальних мережах
спецпроєкти у медіа
де залучили 3 відомих блогерки, щоб вони «тестували чоловічі професії» та руйнували гендерні стереотипи.
Владислава Юрченко
Даша Євтух
Діана Козачок
Алла Запорожан
шеф-кухарка ресторану «Сто років тому вперед»
Кіра Абаза
сепараторниця дробильно-збагачувальної фабрики компанії «Ферекспо»
Гасю Оксюковську
фермерка
загальне охоплення в медіа та соцмережах
учасниці
6 екскурсій
на підприємства
18 майстер-класів
у професійно-технічних
8 онлайн-лекцій
та воркшопів
відео
переглядів