«Психічне здоров’я. Розкодування» для «Психічне здоров’я для України»

ВИКЛИК

Уявіть, 30% українців матимуть психічні розлади протягом життя. Водночас значна частина людей — 61% респондентів згідно з дослідженням, яке було проведене в межах кампанії, не знають, як саме проявляються ті чи інші психічні розлади.

Тож наше завдання полягало у тому, аби пояснити українцям що таке психічне здоров’я та які прості кроки допомагають дбати про нього.

СТРАТЕГІЯ
«Я не знаю нічого конкретного про психічне здоров’я. Тому зіткнувшись з психологічними проблемами, я не знаю, як їх оцінити та вирішити, — і ускладнюю їх ще більше».
Ми мали показали, що турбота про психічне здоров’я — це можливість вирішити проблеми, з якими стикається кожен і кожна.
Ми побудували ідею кампанії «Психічне здоров’я. Розкодування» на такому інсайті людей:
Як? —
Наша команда запропонувала 12 поширених ситуацій — проблем у житті, які негативно впливають на психічне здоров’я, й дала для цих проблем доступні та дієві рішення. Бо саме фокусування на рішенні (а не проблемі) та маленькі кроки допомагають поліпшити стан.
Наша команда стала обличчями кампанії, щоби на власному прикладі показати: тема психічного здоров'я стосується кожного з нас.
Ці креативи ми використали для запуску діджитал-кампанії. Також на основі віжуалів створили анімації, аби поширювати їх як соціальну рекламу в потягах «Інтерсіті» та у вагонах київського метро‎. А ще — надрукували яскраві плакати із порадами і розмістили їх у всіх вагонах метро Києва.
Наша команда залучила українських лідерів думок до флешмобу у соцмережах. Лідери думок ділилися простими порадами про те, як їм вдається зберігати добре психічне здоров’я і закликали долучатися до флешмобу своїх друзів і підписників.
Ми підготували серію спецпроєктів «Фітнес психічного здоров’я» cпільно із відомою психотерапевткою Оксаною Королович та українськими лайфстайл медіа. Серед яких — інтерактивний тест на УП. Життя, аби перевірити свою стресостійкість.
А також — стаття на Bit.ua про вплив гормонів та нейромедіаторів на нас та те, які звички допоможуть віднайти емоційний баланс.
Експеримент на Liga. Life:
протягом 30 днів журналістка Liga практикувала спеціальні техніки для поліпшення психічного здоров’я та розповіла про свої відчуття у матеріалі.
Результати
Реклама у діджиталі:
понад 2 млн охоплення
Спецпроєкти з медіа:
42 690 охоплення загалом
Челендж із лідерами думок:
понад
134 500 охоплення
Cоціальна реклама в «Укрзалізниці»:
460 000
охоплення за місяць