Медична мережа «Добробут» — одна з найбільших приватних медичних мереж в Україні. Хоча бренд є добре впізнаваним серед аудиторії, для більшості він асоціюється з медичними послугами первинної ланки та педіатрією. Водночас «Добробут» має високий рівень надання вузькоспеціалізованої медичної допомоги та займається розв’язанням складних клінічних випадків.
Нам потрібно було сформувати в аудиторії знання про те, що у «Добробут» можна і варто звертатись по допомогу з будь-яких питань. Зокрема, задля вирішення складних випадків.
Один із викликів, який додавав певних труднощів у розробці нашого рішення, — законодавчі обмеження у використанні медичної тематики в комунікаціях. Це і неможливість використовувати образ лікаря, і збереження пацієнтської таємниці.