Медична мережа «Добробут» — одна з найбільших приватних медичних мереж в Україні. Хоча бренд є добре впізнаваним серед аудиторії, для більшості він асоціюється з медичними послугами первинної ланки та педіатрією. Водночас «Добробут» має високий рівень надання вузькоспеціалізованої медичної допомоги та займається розв’язанням складних клінічних випадків.
Основа кампанії — реальні складні випадки лікування пацієнтів у мережі «Добробут» та їх одужання разом з командою медиків. Ми зняли відео на основі реальної історії пацієнта з рідкісною аномалією розвитку судин. Та поширювали коротку та довгу версії відео на національному ТБ та у діджиталі.
Ще одна важлива частина кампанії — сайт наповнений складними історіями пацієнтів, їх коментарями та коментарями лікарів, які займались лікувальним процесом.
Ми публікували складні пацієнтські історії у соціальних мережах «Добробуту» й розмістили постери з коротким описом історій в усіх центрах мережі.