«Говори проти
насильства»

СИТУАЦІЯ
Дослідження, яке ми провели в межах кампанії свідчить, що:
дітей в Україні регулярно зазнають жорсткого «виховання» від батьків.
українських жінок щороку стикаються з домашнім насильством.
75%
1 100 000
Психологічне насильство часто не вважають насильством, а сприймають як частину сімейних відносин.
Зазвичай кампанії із запобігання насильству в Україні спрямовані на жертв фізичного насильства, рідше — на самих аб’юpзерів. При цьому, ситуація з домашнім насильством після кампаній не змінювалася.
ВИКЛИК
Аби вплинути на ситуацію із насильством ми зайшли у тему психологічного насильства. Працювали з кожним учасником насилля, оскільки кожен з нас може опинитися жертвою, аб’юзером або ж свідком насильства протягом життя.
СТРАТЕГІЯ
Насилля зачіпає людей, навіть якщо вони не можуть його розпізнати. Тож вони намагаються ігнорувати насильство або чинити йому супротив. І, таким чином, самі вчиняють насилля або провокують його.
ІНСАЙТ
Спершу ми розробили лого та айдентику кампанії.

А також вебпортал, де зібрали поширені запитання й відповіді про те, як запобігти насиллю та поводитися із насильниками.
Ми вирішили не чинити супротив, а говорити проти насильства.
Потім ми провели нейробіологічний експеримент, який показує реальні емоції людей, які стикаються з психологічним насильством.
У спеціальному проєкті з «1+1» — наша команда допомогла створити серію сюжетів про домашнє насильство та шляхи його подолання. Сюжети транслювались упродовж тижня у вечірніх новинах 1+1.
Ми залучили до комунікації зірок — Дмитра Шурова, Еліну Світоліну, Олександра Педана, Володимира Дантеса та інших відомих зірок на популярному YouTube шоу «The Interwiever». Лідери думок ділилися історіями про те, як їм вдається впоратися із конфліктами між партнерами та дітьми.
Наша команда розробила партнерський проєкт з молоком «Галичина». Серія етикеток на ньому містила поради для батьків як розмовляти з дітьми, уникаючи насильства. За 3 місяці було продано близько 1 млн пляшок, а до цього запланували — 500 тис (і все це без додаткової промоції).
РЕЗУЛЬТАТИ
людей обговорили у своїх родинах та зі своїми друзями тему насильства
3 600 000
людей можуть розпізнати психологічне насильство
+ 540 000
загальне охоплення кампанії у медіа
12 000 000
переглядів відео з експериментом
2 000 000