Стратегія будувалась на розвитку партнерств, щоб залучити проактивних вчителів-новаторів у програму амбасадорів, які розпалюватимуть інтерес до проєкту та залучатимуть вчителів з усієї України. Ключовим аспектом інтегрованої комунікаційної кампанії «Супергерої FAST» був фокус на роботі з цільовими аудиторіями.
Офіційний старт проєкту «Супергерої FAST» весною 2021 року підсилився прес-конференцією, активною роботю з медіа та опініон лідерами, запуском Facebook сторінки та YouTube каналу, рекламною кампанією в соціальних мережах. Ми активно проводили Zoom-вебінари для вчителів із демонстрацією інтерфейсу сайту з матеріалами програми. Ми безкоштовно розмістили зовнішню рекламу в Київському метрополітені.
Активна участь у створенні найбільшого фотоальбому людей у масках супергероїв, який став унікальною особливістю проєкту для вчителів та дітей.
Підтримка Міністерства освіти
Офіційна підтримка Міністерства освіти, якій посприяло агентство, допомогло залучити увагу медіа до проєкту та зібрати велику кількість вчителів на навчальні вебінари.
Ми домовилися про партнерство з освітньою організацією «Освіторія», аби увійти в спільноту сучасних активних вчителів.